Читання

16 лютого
Тема уроку. Вступ до розділу «Квітує радісно весна». Буває, що березень морозом хвалиться. С. Черкасенко  ,,Зима і вес­на’’. Читання в особах.
 с. Ч.2, с.104-105).
1. Робота  над віршем С. Черкасенка «Зима і весна» с.104 - 105.
-   На якому з малюнків зображено весну? Чому ти так вважаєш?
-   Прочитай назву вірша. Хто на твою думку, будуть героями ?
 Чи справдилися твої сподівання про те, що головними героями є Весна і Зима?
-   На що схожий цей вірш? -
 Що казкового ти у нім помітив?
2. Словникова робота.
Насуплю             заніміє
скрізь                   обмовля
рятунку                пекуче
замре                     луки
4.   Прочитай вірш.
5.      Відтвори зміст прочитаного.
 -  Чому зима погрожує «насупити брови» і «послати вітер з морозом»?
-   Що збирається зробити весна у відповідь?
-   Якою ви уявляєте собі зиму? А весну?
6.    Прочитай вірш в особах.
-   Хто розповів про зустріч весни і зими? (автор)
-   Знайди слова автора?
-  З якою інтонацією ти будеш читати слова зими? А весни?
7. Прослухай народну пісню ,,Зима і весна''.

15 лютого
Тема уроку. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Читайте байку для науки». Наші проекти (Ч. 2, с. 103).

1. Гра,,Закінчи речення''.
- Невеликий, частіше віршований твір повчального змісту називається  ….
- Як називають  автора байки ?
- В якій байці висловлено мораль «Коли хочеш, аби тобі вірили, ніколи не кажи неправди».
- Які людські вади висміює автор байки «Пастух-жартівник»?
- Яке повчання має байка «Двоє приятелів і ведмідь»?
- Під яким псевдонімом  Леонід Глібов друкував свої твори?
- За які риси характеру автор засуджує Коника у байці «Коник – стрибунець»?
- З яким почуттям зверталися бур’яни  до жолудя за байкою «Жолудь»?
- Вкажи правильно назву твору та його автора.
- Вислів «Хто ледащо, тому їсти нема що» є мораллю байки?
- У якому з наданих прислів’ів  виражено мораль байки Павла Глазового «Жолудь»?
2. Опрацюй с.103 підручника.
3. Зверни увагу на розділ,,Наші проєкти''.
Вибери для себе творче завдання. Виконай його.
Ти, молодець! У тебе все вийде!
14 лютого
Тема уроку. Не копай іншому ями, бо сам упадеш. П. Глазовий,,Жолудь''.

Павло Прокопович Глазовий — український поет-гуморист і сатирик. Автор поеми «Слався, Вітчизно моя!», 13 книжок сатири та гумору, 8 книжок для дітей. 


1. Прочитай байку П.Глазового,,Жолудь''.
2. Досліди значення нового слова кпили.
3. Дай відповіді на запитання. 
4. Подумай, чи однакове значення мають слова сміятися і насміхатися?
5. Подумай! Що означає вислів,,Скалити зуби''?
6. Перечитай байку ще раз. Навчися читати виразно.
7. Виконай завдання на с. 103.

11 лютого
Урок позакласного читання.  Дмитро Кузьменко «Чим корова не собака».

1. Ознайомся з життям і творчістю Дмитра Кузьменка.
Письменник, художник-ілюстратор. Народився 12 травня 1984 року. Має дві вищі освіти: педагогічну й журналістську. КМС із велосипедного туризму.
Працював редактором та ілюстратором кількох дитячих журналів («Пізнайко», «Професор Крейд», «Артек»). Автор книжок «Зубасті задачки», «Росли груші на вербі!», «Кожен може стати принцесою» (2015, у співавторстві з Євгенією Добровою), «Кожен може поцілувати принцесу», «(Я х трамвай + зоопарк)2», «Купи слона! Або Великі пригоди маленької Софійки» та «Біла трішки чорна-пречорна книжка», «Історії з чаюванням», «Абобаль→Ябобаль», «#щотакематематика?». Лауреат кількох літературних премій, двічі стипендіат програми Міністра культури і національної спадщини Республіки Польща «Gaude Polonia».

2. Прослухай оповідання «Чим корова не собака».



3. Дізнайся, що таке стінгазета.

Стінгазета рукописна або друкована газета, що вивішується на стіні, готується колективом певного закладу для висвітлення поточних новин цього закладу, публікації звітів або привітань зі святами.
3. Дай відповіді на запитання.

9 лютого
Тема уроку. У хаті гульки , а на городі - ні цибульки. «Коник-стрибунець».   Інсценування за текстом.
1.Ознайомся з творчістю знаменитого українського байкаря і видатного дитячого поета Леоніда Глібова с.100.
2. Дізнайся про значення нових слів.
 Словникова робота!
Вдатний - здібний.
Розкошував - жив безтурботно.
Неборак - бідолаха; той, що опинився у скрутному становищі.
Непереливки - скрутно, дуже погано.
3. Прочитай байку мовчки.
4. Дай відповіді на запитання с.102.
5. Вислови своє ставлення до кожного з персонажів тексту.
6. Прочитай байку виразно.
7. Підготуй інсценування за текстом. Передай голосом, жестами, виразом обличчя своє ставлення до персонажів твору.
8. Байку вивчи напам'ять. 

8 лютого
Тема уроку. У лиху годину пізнаєш вірну людину. Езоп «Двоє прияте­лів і ведмідь».
Ми вже знаємо, що у байках в образах тварин, рослин, різних предметів зображено людей. Кожна байка чогось навчає, від чогось застерігає. У більшості байок є повчальний висновок, з якого можна зрозуміти, що схвалюється, а що засуджується.
1. Ознайомся з байкою Езопа,,Двоє приятелів і ведмідь''. 
 

  2. Опрацюй текст на 98 - 100 сторінках підручника.

3. Дай відповіді на запитання.

- Чи можна цих приятелів назвати друзями? Чому?

- Які почуття пережив кожен приятель?

- Які риси характеру засуджуються в байці?

- У яких словах виражена мораль байки?

- До якого жанру усної народної творчості можна віднести цей вислів?

- Розглянь ілюстрацію до байки на с. 99. Прочитай частину тексту, яку вона ілюструє.

- Подумай! Чи могли б події розвиватися по - іншому? Як саме?

4. Ще раз перечитай байку. 

5. Оціни свою роботу.

7 лютого
Тема уроку. Читаю байку для науки. Байка Езопа,,Пастух - 
жартівник''.
1. Передивись навчальне відео.
 Згадай, що таке байка.


2. Вивчи, що таке алегорія.
3. Запам'ятай! Хто такий байкар.
4. Прослухай байку Езопа ,,Пастух - жартівник''.


5. Дай відловіді на запитання.
- Яку подію описано в  байці?
- Які людські вади в ній висміюють?
- Вислови своє ставлення до головного персонажа.
- Яку мораль висловлено в байці?
6. Опрацюй с.98 підручника.
7. Пройди тестування на платформі,,На урок''.
Результати тестування надіслати.
Бажаю успіху! 

2 лютого 
Тема уроку. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом
,,Легенди рідного краю''.
1. Згадай! Що таке легенда?


2. Які легенди ти читав останнім часом?

3. Дай відповіді на запитання.
-
Ким стали дівчата в "Легенді про мак"?
- Що наслали квіти-дівчата на печенігів?
- На кого перетворився старий лісовик в "Легенді про сон-траву"?
- Яка квітка виросла на тому місці, де лежала дівчина?
- Кого врятував старий чоловік в легенді "Бузина"?
- Чим віддячив молодий бузьок за порятунок старому чоловікові?
- Хто такий Богдан Хмельницький?
- Де дід знайшов малого Богдана?

4. Подивись відео та прослухай,,Легенду про Змієві вали''.


5. Виконай творче завдання.
Намалюй ілюстрацію до однієї з легенд.

1 лютого
Тема уроку. Де козак, там і слава. Звідки пішло прізвище та ім'я Богдана 
Хмельницького (народна легенда).
 1.Прослухай легенду про походження прізвища та імені Богдана Хмельницького.


- Яку хитрість придумав гетьман на випадок, якщо ворог оточить?
 Запам'ятай!
Богдан Хмельницький - славетний гетьман України.Він очолював 
Військо Запорозьке, водив козаків у військові походи, намагаючись здобути волю українському народу.
 Досліди!
Чи є у твоїй місцевості пам'ятник славетному гетьману України. Чи є вулиця, названа на його честь?
2. Дай відповіді на запитання.
- "Звідки пішло прізвище та ім'я Богдана Хмельницького" ?
- Ким були його батьки?
- Де жили дід з бабою?
- Що ранком почув дід, коли вийшов із хати?
- Хто знайшов хлопчика?
- Де знайшли хлопчика?
- Що сяяло над головою хлопчика?
- Що побудував Богдан Хмельницький зі своїми козаками?
- Яка річка згадується у легенді?
- Якою людиною був Богдан Хмельницький? 
3. Переглянь навчальне відео. Дізнайся більше про великого гетьмана України.


4. Опрацюй 96 та 97 сторінки підручника.

31 січня 
Тема уроку. За добро добром віддячать. Ф. Мамчур ,,Бузина''.
Складання плану легенди.
1. Згадай! Що таке легенда?
2. Які легенди ти читав останнім часом?
3. Опрацюй 94 - 96 сторінки підручника.
4. Дай відловіді на запитання.
Хто був сусідом старого чоловіка?
Що сталося з маленьким бузьченям?
Куди полинули восени бузьки?
Що принесли у дзьобах бузьки чоловіку, коли повернулися навесні?
Зернинку, що принесла бузьчиха старий чоловік посадив...
Що дарувала бузина старому чоловікові?
5. Визнач головну думку твору.
6. Склади план легенди. 
7. Перекажи легенду за планом.
8. Переглянь відео, дізнайся багато цікавого про цього дивовижного птаха.

9.Чекаю відео переказу легенди за планом.
Бажаю успіху!













































































































93 коментарі:

  1. Василенко Анастасия.Выконала.

    ВідповістиВидалити
  2. Кимпиянов Аким 14.01.2021.виконал

    ВідповістиВидалити
  3. Кимпиянов виконав

    ВідповістиВидалити
  4. Карпець до 17.04 завдання виконані

    ВідповістиВидалити
  5. 17,19,20,21,23,26,28.04 Лактионов выполнил

    ВідповістиВидалити

Увага! Добрий день, шановні батьки та любі діти! З 31.01.2022 р. по 18.02.2022 р. уроки проводяться у дистанційній формі.