Українська мова

                                  18 лютого
Тема уроку. Розвиток зв’язного мовлення. Творення віршів.

1. Підготуй до уроку зошит із розвитку зв'язного мовлення "У світі рідного слова"( с.26 ).
2. Сьогодні на уроці ми будемо складати вірші. Відгадай загадку. Яка таємниця є у віршах? Так, це рима. Передивись презентацію.
3.Прочитай вірш ( завдання № 1 ). Зверни увагу на те, як автор зобразив картину зимового сну. Підкресли у вірші слова,які римуються.
4.Доповни рядки вірша Любові Забашти "Зимонька" словами, які римуються з виділеними ( завдання 2 ).
5.До поданих слів добери і запиши рими ( завдання 3 ).
6.Перестав рядки так, щоб прочитати віршовану загадку про сніг. Познач цифрами порядок розташування рядків у вірші ( завдання 4 ).
7.Склади вірш про сніжинку. За потреби скористайся рядками з вірша Василя Довжика або поданими праворуч римами ( завдання 5 ).
8. За схемою склади і запиши п'ятирядковий вірш ( сенкан ).
9.Прочитай вірш, складений твоїм ровесником. Знайди і виправ помилки так, щоб рядки римувалися ( задання 7 ).

 17 лютого
Онлайн - урок на платформі ZOOM  -  13.00
Перейди за посиланням. 
Тема уроку. Навчаюся розрізняти іменники— власні і загальні назви.

1. Підготуй робочий зошит та підручник с. 106-107.
2. У зошиті запиши:
17 лютого
Класна робота
3.Передивись відео, послухай пояснення про власні та загальні назви.


4.Досліди! Вправа 10 - прочитай пари слів і порівняй їх. Зроби висновок про значення і правопис іменників - власних і загальних назв.
5.Прочитай правило про загальні та власні назви. Наведи свої приклади.
6.Поспілкуйся із батьками про своє ім'я:
     - Хто вибирав тобі ім'я?
     - Чим подобається твоє ім'я?
     - Що означає твоє ім'я?
     - Як ласкаво називають тебе рідні?
Доведи, що імена є іменниками - власними назвами.
7.Виконай письмово вправи 13 і 14.
Молодець! Ти гарно попрацював ( попрацювала )!!!


15 лютого
Тема уроку. Навчаюся розрізняти іменники - назви істот і неістот.

1. Підготуй робочий зошит та підручник с. 104-105.
2. У зошиті запиши:
15 лютого
Класна робота
3.Передивись відео, послухай пояснення про іменники - назви-істот, назви-неістот.

4.Прочитай правило на с.104. Прочитай прислів'я і поясни їхній зміст. Випиши іменники за групами в 2 колонки:
            назви істот                           назви неістот
5.Проведи дослідження: що відмінне між парами слів 
       учитель -  учителька                  директор - директорка
Досліди, чи ці іменники є назвами істот.
6.Запишіть слова і допишіть іменники - назви професій людей, пов'язані з цими словами( вправа 7).
7.Упізнайте види спорту і запишіть слово до кожного малюнка ( вправа 8 ). Зробіть висновок, чому утворені іменники є назвами неістот.
Молодець! Ти гарно попрацював ( попрацювала )!!!

14 лютого 
 Тема уроку. Навчаюся визначати і добирати іменники.

1. Підготуй робочий зошит та підручник с. 102.
2. У зошиті запиши:
14 лютого
Класна робота
3.Передивись презентацію.
4.Прочитай правило про іменник.
5.Знайди іменники ву вправі 1.Доведи, що названі слова є іменниками.
6.Ознайомся із рубрикою "А ти знаєш?". Вправа 2. Запишіть речення, вставляючи  іменники з довідки. Доведіть, що вставлені слова належать до іменників.
7.Прочитай вірш Віри Паронової. Поміркуй, у які групи можна об'єднати слова - назви птахів.
Дякую за урок!!!

10 лютого
Тема уроку. Узагальнення і систематизація знань учнів.

1. Підготуй робочий зошит та підручник с. 98.
2. У зошиті запиши:
10 лютого
Класна робота
3.Пригадай алгоритм розбору слова за будовою:
4. Розбери подані слова за будовою:
      Морський, весна, підсніжник, квітковий, море, книжечка, підберезник, акторський, театральний.
5.Пригадай правила правопису префіксів роз, без, з, с, написання ненаголошених е, и в корені слова, правопис суфіксів зьк, цьк, ськ. Пригадай, як пишуться слова з подовженими звуками. Пригадай, коли пишеться в словах апостроф, і в яких випадках апостроф пишеться після префіксів.

6.Виконай завдання в зошиті, записуючи слова в рядок:
Дякую за урок! Ти гарно попрацював ( попрацювала )!

8 лютого
Тема уроку. Навчаюся розбирати слова за будовою.
 
1. Підготуй робочий зошит та підручник с. 98.
2. У зошиті запиши:
8 лютого
Класна робота
3.Пригадай алгоритм розбору слова за будовою:
Зразок усного розбору слова за будовою
У слові безмежний закінчення -ий, основа безмежн-, бо воно змінюється так: безмежний, безмежному, безмежним.
Корінь -меж-, бо такий самий корінь є у спільнокореневих
словах межамежувати. Префікс без-, суфікс -н-.
       Зверни увагу на зразок письмового розбору слова за будовою, вміщений у підручнику.
4.Розбери за будовою слова ( вправа 6 ):
сніги
морозець
біленький
безбарвний
     Користуйся пам'яткою "Розбір слова за будовою"
     -   Зміни слово за питаннями і визнач закінчення.
     -   Визнач основу слова.
     -   Добери до слова спільнокореневі та визнач корінь.
     -   Визнач префікс, якщо він є.
     -   Визнач суфікс, якщо він є.
5.Вправа 7 - розберіть слова за будовою (письмово).
        Сад — садок, кущ — кущик, хліб — хлібець, мир — мирний, хмарний — безхмарний, учитель — учителька.
Зверни увагу,чим відрізняються пари слів.
Молодець! Дякую тобі за роботу!


7 лютого
Тема уроку. Подовжені м’які приголосні звуки. Навчаюся правильно вимовляти і записувати слова з подовженими м’якими приголосними звуками

 1. Підготуй робочий зошит та підручник с. 98.
2. Запиши:
7 лютого
Класна робота
3.Передивись відео.
4.Досліди!
    -  У яких словах м’які приголосні звуки вимовляються подовжено?
    - Як на письмі позначено подовжені м’які приголосні звуки?
    - Зроби висновок про позначення подовженого м’якого приголосного звука.
5. Висновок!
             Подовжений м’який приголосний звук позначається на письмі двома однаковими літерами.
6.Відгадай загадку Лесі Возняк.
                        На базарі їх не купиш,
                        на дорозі не знайдеш,
                        і не зважиш на терезах,
                        і ціни не підбереш.
          Запиши відгадку. Підкресли букви, які позначають м’який приголосний звук. Скільки звуків у слові знання? Перевір свої міркування.
7.Вправа 3. Прочитайте прислів’я. Поясніть, як ви їх розумієте.
     Наука для людини, як сонце для життя.
     Вчення — світ, а невчення — тьма.
     Корінь навчання гіркий, а плід його солодкий.
Випишіть у стовпчик слова з подовженими приголосними звуками. Поясніть їхнє написання. Побудуйте звукові моделі цих слів.





4 лютого
Розвиток зв'язного мовлення.
Тема уроку. Твір - розповідь,,Лижні змагання''.
Онлайн - урок на платформі ZOOM  -  13.00
Перейди за посиланням. 

1. Підготуй до уроку Зошит із розвитку зв'язного мовлення ( с.26 ).
       Сьогодні на уроці ми будемо складати текст-розповідь "Лижні змагання". 
Пригадай, що таке текст-розповідь.
                  Текст-розповідь складається із трьох частин: зачину, основної частини та кінцівки. У зачині зазначається , про що йтиметься далі. В основній частині розкривається думка, висловлена в зачині. У кінцівці підсумовується сказане.
2.Виконай Завдання 1, відгадай слово за порядковими номерами букв абетки. Відгадав?  Правильно, це Зима.
3.Які слова виникають в твоїй уяві, коли ти чуєш слово зима? Запиши ці слова на промінчиках сніжинки. Це Завдання 2. 
2. Передивись презентацію до уроку. 
3.Розглянь малюнок, вміщений у завданні 4. Подумай, про що ми будемо писати твір. Якого типу?
4.Дайте відповіді на запитання, вміщені в зошиті у завданнях 4 і 5. 
5. Складіть і запишіть план своєї розповіді.
6.Усно побудуйтетвір-розповідь за складеним планом. За потреби скористайся опорними словами ( Завдання 7 ).
7.Пригадай, які слова можна використати в тексті, щоб не повторювати слова "діти", "мчати".
Діти - хлопчики та дівчатка, школярі, вони.
Мчати - бігти, спускатися.
8.Запиши свій твір ( Завдання 9 ). Пам'ятай про будову тексту. Дотримуйся абзаців!
9.Перевір написане. Якщо знайдеш помилки, виправ їх.

3 лютого
 Тема уроку. Навчаюся моделювати будову слова 
1. Підготуй робочий зошит та підручник с. 97.
2. Запиши:
3 лютого
Класна робота
3. Передивись презентацію.
2. Виконай письмово в зошиті вправи 11 - 14.
3. Переглянь презентацію.

4. Пограй у гру "Добери слівце".
Чи можна назвати слова сніжок, сніжинка, сніжище, снігуронька, снігур спільнокореневими?
 Доведи свою думку.
5.Гра "Знайди в кожному стовпчику слів зайве слово"
 Поясни свій вибір.
Молодець! Ти гарно попрацював (попрацювала)!

   01 лютого
Тема уроку.    Навчаюся творити слова за допомогою суфіксів. Добір спільнокореневих слів    

     1. Підготуй робочий зошит та підручник с. 96.
2. В зошиті запиши:
1 лютого
Класна робота
3.Передивись відео. Пригадай правила по темі "Будова слова".  Зверни увагу на роль суфіксів у слові та значення суфіксів.
4.Виконай у зошиті вправи 7-10 із підручника письмово:
Вправа 7 - Доберіть і запишіть по три слова з кожним із цих суфіксів.
Вправа 8 - Від поданих слів утвори назви професій
за допомогою суфіксів.
Вправа 9 - До слів зима, мороз доберіть і запишіть спільнокореневі слова, які відповідали б на такі питання: що?, який?, шо робити?
Вправа 10 - Уявіть себе в ролі редакторів (редакторок). Прочитайте текст.
Недоречно вжиті слова замініть на такі, що відповідають
змісту тексту. Утворений текст запиши. Познач суфікси у замінених словах.
Дякую за роботу! Ти - молодець!

31 січня
Тема уроку. Ознайомлення із суфіксом як значущою частиною слова. Навчаюся визначати суфікс у словах.

1. Підготуй робочий зошит та підручник с.94 - 95.
2. В зошиті запиши:
31 січня
Класна робота
3.Передивись відео. Пригадай правила по темі "Будова слова". Дай відповіді на запитання вікторини. Каліграфічно запиши слова, подані у відео.


4.Послухай пояснення про суфікс - значущу частину слова.
5.Виконай всі завдання, подані у відео. За необхідності став відео на паузу.
6.Виконай письмово вправу 4 із підручника ( с.95).Від поданих слів утвори спільнокореневі слова за допомогою суфіксів. Запиши їх.
Молодець! Ти гарно попрацював ( попрацювала )!






































 


 







 











 


 





 






 




















 




 


 




 






 


 




 




 




 





 



 



 







 


 



 

 


 




 







 





 


 




 




 











 




 





 





 





 



 


 









 



 






 





 



 












 


 


 



 








 



 

 


 

 




 


 

 







 




 


 







 




 




 


 






 



 








 
















 




 


 




 

 



 


 







 


 



 







 





 



 



 

           







 




 




 






 







 


 




 





 




 



 



 


 






 



 





 









 





 



 







 



 








 



 




 




 




 



 



 






 

































118 коментарів:

  1. Смирнова все задания выполнены

    ВідповістиВидалити
  2. Кимпиянов виконав 7.04

    ВідповістиВидалити
  3. Кавкало, включно до 12.04 виконав

    ВідповістиВидалити
  4. Кимпиянов виконав. 9.04. 12.04. 13.04. 14.04. 17.04

    ВідповістиВидалити

Увага! Добрий день, шановні батьки та любі діти! З 31.01.2022 р. по 18.02.2022 р. уроки проводяться у дистанційній формі.